Nog maar 10 dagen.. - Reisverslag uit Havelte, Nederland van Mirian Groenink - WaarBenJij.nu Nog maar 10 dagen.. - Reisverslag uit Havelte, Nederland van Mirian Groenink - WaarBenJij.nu

Nog maar 10 dagen..

Door: Mirian

Blijf op de hoogte en volg Mirian

20 Oktober 2012 | Nederland, Havelte

Lieve allemaal,

Ja weer een nieuwe reis en deze keer naar Spanje!! 30 oktober om 07:00 zal ik vertrekken vanaf Schiphol naar Granada in Andalusië.

Deze keer is het niet voor school of voor 5 maanden, deze keer is het 'echt'! Ik heb een baan gevonden bij NorthgateArinso een bedrijf dat zich bezighoud met de personeelszaken voor veel Nederlandse bedrijven. Ik zal daar beginnen met een interne opleiding en daarna een definitieve keuze maken welke richting ik op wil. Deze reis is in eerste instantie voor een jaar maar het bedrijf zit in 35 landen dus wie weet waar ik nog terecht komt!

Ik weet nog niet zeker of ik heel actief weer reisverslagen ga posten, maar in ieder geval zal ik als ik ben aangekomen zo snel mogelijk mijn nieuwe adres en telefoonnummer laten weten.

Nu eerst nog 10 dagen genieten in Nederland en zo langzamerhand toch maar eens beginnen met spullen bij elkaar zoeken en proberen mijn leventje weer in een koffer van 23kg te stoppen..

Tot snel!

Liefs,

Mirian

  • 20 Oktober 2012 - 23:28

    Aaltje Pals:

    HoI Mirian

    Ik wens je veel succes in Spanje en zie je verslag vd aankomst met veel plezier tegemoet.
    Veel werkplezier in Spanje.

    Groeten Aaltje

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Mirian

Actief sinds 07 Dec. 2011
Verslag gelezen: 201
Totaal aantal bezoekers 7075

Voorgaande reizen:

30 Oktober 2012 - 18 Augustus 2013

Een nieuw avontuur!

01 Februari 2012 - 26 Juli 2012

Managementstage Kaapstad

Landen bezocht: