Gearriveerd! - Reisverslag uit Granada, Spanje van Mirian Groenink - WaarBenJij.nu Gearriveerd! - Reisverslag uit Granada, Spanje van Mirian Groenink - WaarBenJij.nu

Gearriveerd!

Door: Mirian

Blijf op de hoogte en volg Mirian

31 Oktober 2012 | Spanje, Granada

Hoi!!

Hier even een snel en kort berichtje van mij voordat ik al het internet van m'n telefoon al op de eerste dag alweer opgemaakt heb! Als het goed is komt er snel internet in het complex waar ik woon maar in Spanje gaat dat nog niet zo snel geloof ik..

Ik ben dus veilig aangekomen en vermaak me prima! Ben nu even 'thuis' omdat de meeste winkels tussen 2 en 5 dicht zijn en kan ik dus mooi even alles eigen maken!

M'n adres is al gewijzigd van dat ik in eerste instantie dacht, dus ik woon nu op:
Calle Elvira 82, 2a
18010 Granada, Spanje

Ik heb ook een Spaans nummer maar als je die wilt stuur me dan even een berichtje op facebook of een mailtje! Ik gebruik mijn Nederlandse nummer nu niet meer dus het heeft geen zin om daar iets heen te sturen.

De rest van de week heb ik nog tijd om de stad en omgeving te verkennen en natuurlijk ook de weg naar mn werk! Maandag ga ik echt beginnen dus dat wordt wel spannend..

Dit was het voor nu en ik ga proberen jullie goed op de hoogte te houden!

liefs

  • 31 Oktober 2012 - 23:44

    Liset :

    Hee mir mooi dat alles goed is gegaan vermaak je je een beetje in je uppie haha of heb je al een verkennings maatje gevonden veel succes deze dagen :D veel liefs van hier

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Mirian

Actief sinds 07 Dec. 2011
Verslag gelezen: 216
Totaal aantal bezoekers 7062

Voorgaande reizen:

30 Oktober 2012 - 18 Augustus 2013

Een nieuw avontuur!

01 Februari 2012 - 26 Juli 2012

Managementstage Kaapstad

Landen bezocht: