Verhuizen - Reisverslag uit Granada, Spanje van Mirian Groenink - WaarBenJij.nu Verhuizen - Reisverslag uit Granada, Spanje van Mirian Groenink - WaarBenJij.nu

Verhuizen

Door: Mirian

Blijf op de hoogte en volg Mirian

22 November 2012 | Spanje, Granada

De tijd gaat snel en ik ben hier alweer bijna een maand!

Dat betekent ook dat ik bijna moet verhuizen aangezien het bedrijf alleen voor de eerste maand een appartement voor me geregeld heeft.
Ondertussen heb ik een heel leuk appartement gevonden samen met een Portugees meisje (Claudia) die ook bij Northgate werkt! :)

Vanaf volgende week vrijdag zal mijn nieuwe adres dan ook zijn:
Calle Gran Via de Colón 37 1d
18001 Granada, Spanje

Duss mocht er iemand van plan zijn me iets te sturen, alsjeblieft niet meer naar mijn 'oude' adres want ik weet niet of ik het dan nog wel ontvang!!

Verder gaat alles hier echt super goed, heb leuke collega's, het is een mooie stad en in de weekenden is er genoeg te doen!! Ben nu alleen nog in training dus ben nog niet 'officieel' begonnen met werken en dat duurt waarschijnlijk ook nog wel een paar weken maar het is tot nu toe vooral erg gezellig en natuurlijk ook leerzaam ;)

En ook heb ik mn eerste vrije dagen al opgenomen.. Vanaf 22 december zal ik weer een weekje in NL zijn om kerst te vieren!

Tot snel!

Xx