Another new adventure! - Reisverslag uit Granada, Spanje van Mirian Groenink - WaarBenJij.nu Another new adventure! - Reisverslag uit Granada, Spanje van Mirian Groenink - WaarBenJij.nu

Another new adventure!

Door: Mirian

Blijf op de hoogte en volg Mirian

19 Juni 2013 | Spanje, Granada

Hoi iedereen,

Het is alweer ontzettend lang (lees sinds november 2012) geleden dat ik wat via deze site van me heb laten horen. Ondertussen ben ik alweer twee keer in Nederland geweest, waarvan afgelopen weekend een verrassingsbezoekje en is de tijd echt voorbij gevlogen!

Ik heb nu toch maar weer besloten om een berichtje te schrijven om te vertellen dat ik opnieuw een nieuwe uitdaging aanga! Na wikken en wegen heb ik besloten om terug te gaan naar Nederland. Ik heb besloten om nog voor twee jaar terug te gaan studeren aan de RUG in Groningen. Omdat dit alleen maar per september kon, kom ik dus ook al best snel terug! 14 augustus zal hier mijn laatste werkdag zijn en op zondag 18 augustus vlieg ik terug naar Nederland.

Ik heb het hier ontzettend naar mijn zijn gehad, en nog steeds natuurlijk! We doen heel veel leuke dingen en genieten vooral van het goede leven. Ik ga dit en de mensen die ik hier ontmoet heb natuurlijk missen maar dat is altijd een goede reden om nog eens terug te gaan voor vakantie!.

Dit was even een kort berichtje, maar waarschijnlijk zal ik jullie snel allemaal weer zien of spreken!

Liefs,
Mir

• 19 Juni 2013 - 22:43

Judith:

Wat zullen ze je missen guapa! Veel succes zoennnn

• 20 Juni 2013 - 09:22

Lammie:

Hey Mir,

Wij vinden het heel fijn dat je terug komt.
    Die nieuwe uitdaging gaat helemaal goed komen.
    Tot 18 augustus.
    Liefs papa en mama

• 20 Juni 2013 - 22:27

Hennie:

Jammer van mijn vakantieadres maar vind het heel erg gezellig dat je weer een tijdje terug komt. Je hebt een hele mooie ervaring opgedaan in Granada, veel vrienden gemaakt veel leuke dingen gedaan en genoten van alles. Er komt straks nog veel meer waar je van kunt genieten. Tot 18 augustus

Liefs Hennie